Translate

lördag 8 mars 2014

Underbar Fredag

Idag köpte jag detta till mig själv. En söt ny bikini och en ny tyg/stranpåse, min gamla började mögla så jag tänkte att det var lika bra att köpa en ny, just dessa påsar kostar 2 SGD och pengen går dessutom till välgörenhet. Så då känns det ju helt okej att köpa några stycken egentligen...ska nog köpa några innan jag åker hem....hehe. 
Bikinin kommer också från Cotton On. 

Allting gick bra idag på skolan, jag fick lite bråttom ifrån Coffee Bean and Tea Leaf för ja, jag lyckades gå fel inne på ION vilket resultera i att jag blev lite stressad för skulle kopiera lite material innan lektionen började. Det gick bra sen tills dess jag kom till kopiatorn, ja jag hade ju skrivit med blyerts...nej kopiatorn ser ju inte det så fick snällt gå till receptionen och be om en bläckpenna och fylla i samtidigt som jag bara kände hur klockan tickade på... Men allt gick bra så det var bara lite stress just där och då. 

Mysig middag hemma hos Jerkfelt med Magnus och Cajsa. Riktigt gott var det och åh så trevligt. Imorgon har Cajsa kalas så nu på kvällen har jag slått in hennes paket och packat min väska för imorgon åker jag!! :D YEY!!!

Ja nu under tiden som jag är Thailand kommer det nog inte att vara så himla mycket aktivitet här på bloggen men desto mer då när jag kommer tillbaka ;) Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar