Translate

fredag 7 mars 2014

fredag!

Idag har jag lite saker att göra dagens lista ser ut som så att jag ska köpa lite saker inför resan, typ reseschampo och balsam samt en ny bikini. Jag ska växla in pengar till thai och jag ska plugga klart min financial english. I eftermiddag blir det svenska skolan så jag ska göra klart det sista inför den och sen är bakjour på skolan. Betyder egentligen bara att jag är kvar och ser till så att inget barn blir lämnat efter på skolan.
Sen ska jag hem och packa inför resan imorgon och slå in Cajsas present samt skicka ut veckobrevet till alla föräldrar i klassen.

Så det finns lite att göra idag ändå. Nu ska jag ta mig en simtur och sen ska jag dra in mot stan för att sätta mig någonstans och plugga. Puss och kram på er <3

3 kommentarer:

  1. Det låter ju faktiskt som du har fullt upp :)

    SvaraRadera
  2. Ta det försiktigt på resan!! Se till att du har hembiljetten till Sweden med dig denna gång så det inte blir problem....

    Kramar o pussar till dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, denna gången är alla papper med, tror inte att det kommer att bli något strul denna gång :)

      Radera