Translate

tisdag 4 mars 2014

Skype!

Kan vara en av de bästa uppfinningarna, kvalitén kanske inte alltid är bäst men åh vad skönt det är att få prata, höra rösten och se älskade personer hemifrån :D <3
Pratat med Alex idag i en och en halv timme lite drygt, pratat om allt möjligt tills dess att allt som jag hörde lät som marsianska ;)

Har vart ute och simmat idag och det är ju helt underbart, bara den känslan av att vara i stort sett tyngdlös och bara flyta genom vattnet. Att ha öronen under och höra suset, se stjärnorna på himlen ovanför och bara känna hur lugnet infinner sig i kroppen. Det är helt klart någonting som jag kommer att sakna när jag kommer hem sen.

Har en uppgift kvar på inlämningen sen kan jag skicka in allting. Känner mig så super glad över att det gått så fort och bra. På torsdag har jag tänkt att jag ska göra det sista så kan jag skicka in det sen.

Nu ska jag kolla en snutt på Hotell Transylvanien och sedan ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar