Translate

måndag 24 mars 2014

just give me a smile

Idag har varit en lugn och skön dag, jag vaknade med lätt huvudvärk och lite mer galen mensvärk. Usch vad det är jobbigt, ni som är killar förstår väl inte riktigt känslan men tro mig ni vill inte ha den. Dagen har i alla fall spenderats vid poolen och vi har målat lite, jag har försökt rita av Ariel (kunde dock verkligen inte få ansiktet att bli rätt så nu ikväll suddade jag ut ansiktet).


Fick idag höra att jag har en vacker mun, man blir så glad när folk säger sådana saker till en. Jag har (nu låter detta nästan lite skrytsamt) alltid tyckt om mina läppar så när någon annan kommer och säger att de tycker att ens mun är vacker så blir man ju uppriktigt glad. Sedan har man ju bra och sämre dagar även med de kroppsdelar som man gillar men åh så roligt det är när någon uppmärksammar. För oftast lägger man ju lite extra energi för att framhäva just den kroppsdel man är nöjd med, om det så är brösten, läpparna, benen eller ögonen. 

Grillkväll på kyrkan, jag läste evangelietexten på gudstjänsten och sedan satt vi och mös vid middagen. Så skönt också att faktiskt sitta och prata hela kvällen och inte behöva gå hem tidigare med barnen, för imorgon har de första dagen på lovet. 
Här är solnedgången idag, det har varit en riktigt varm dag idag, så när solen väl gick ner så blev det äntligen behaglig värme att sitta i. Inte att jag klagar missförstå mig inte men sitter man i solen tillräckligt länge här så blir man för varm och svettas som en liten gris typ ;)

Nu ska jag sova, har skypat med mamma och chattat lite med tjejerna. Puss och kram på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar