Translate

torsdag 20 mars 2014

Sometimes you'll find I'm just out of my mind....

åh idag har vi lyssnat lite på Challe (Karl-Oskar). Gerd och Torgny hade med sig denna skiva ner till Gudde och Mia och när jag såg att Challe sjöng solo på nummer två var jag ju bara tvungen att få lyssna med en gång :) Jag saknar dig min fina vän och vi ses igen när jag kommer hem till sommaren!!! :D Så roligt att få höra en röst som man känner igen sjunga så fint, trots allt så låter ju rösten ändå lite annorlunda när man sjunger emot när man pratar. 
Har sedan på kvällen här inte gjort så mycket vi har kollat på två avsnitt av Stjärnor hos Babben, otroligt roligt och mysigt teveprogram som går varje fredagkväll hemma i Sverige. Har sett tre avsnitt faktiskt nu när jag tänker efter, det första med Charlotte Perelli, sen med Anders och Claes Eriksson från galenskaparna och nu sista med Ola Salo.
På dagen har det inte hänt så mycket, skulle ut och sola lite idag men efter typ en kvart kom regnet så jag gick in, satte på Atlantis och somnade lite gott.

Nu ska jag sova för imorgon ska jag till Fågelparken tillsammans med Kjell Werner. Det ska bli otroligt roligt. Pussar och kramar på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar