Translate

torsdag 20 mars 2014

Läggdags!

Är otroligt trött, kan bero på de två glas rödvin som jag druckit nu när vi ätit ost och myst på kvällen men ändå... 

Imorgon ska jag ta det lugnt, skicka in min inlämning och börja på nästa.... Ja planen ser ut så i alla fall. Sen ska jag vä se till att börja söka in till högskolan också, de har ju öppnat upp det nu så det är väl dags :o OMG tänk om man inte blir nöjd! Nej det ska gå bra! Allt löser sig i slutändan! Haha gillar att jag skriver precis när jag tänker det så ja, nu vet ni hur det ser ut i min hjärna en sen onsdags kväll.... 
Ja typ såhär motsägelsefullt kan ju tankarna gå ibland. För jag menar vem sätter upp en skylt som säger ingen dricka eller mat på en uteservering??? 

I vilket fall puss och kram, godnatt på Er ❤️

Just det idag har jag namnsdag så grattis till mig 😉 och Gabriella min fina bonuskusin fyller idag nitton år så stort GRATTIS till henne :) 
Och idag har jag faktiskt tänkt lite extra mycket på min köra gammalmoster som tyvärr inte längre vandrar på jorden, hade du funnit kvar här så hade du fyllt 100 år idag! ❤️❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar