Translate

söndag 9 mars 2014

Thailand!

Nu är jag framme och jag har shoppay! Idag tog Lillemor med mig till midnattsmarknaden, så jag hittade mig ett par jeansshorts som jag har letat sedan jag kom hit efter ett par som satt bra! En plånbok som jag kan ha nu när jag reser och ett par skor bara för att de var billiga ;) haha! Shopoholic, nejdå vad menar du nu? 
Såhär fin utsikt hade jag från planet och satt med två riktigt trevliga nya zeeländare. 

Har haft en underbar kväll med middag och mys och snack med Lillemor och Kurt och Linda. Ska dessutom få bo här mellan torsdag och lördag igen så är väldigt tacksam! 

Nu ska jag sova för imorgon är det uppstigning klockan sju, vilket i min vanliga (Singapore tid) är klockan åtta så det borde nog få bra. 
puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar