Translate

lördag 22 mars 2014

In the arms of another day...

Idag har varit en fullspäckad dag. Vaknade av thyra och hennes kompis som var uppe och lekte vid sju... Jag vaknade dock vid nio typ. (Lite tung i huvudet men lättare efter en dusch) 
Tog sedan med dessa tjejer plus Emilie till Haw Par Villa där de firar 50 år av någonting (har inte riktigt koll på vad) varmt och roligt var det. Tjejerna tröttnade ganska snabbt så ja dagen gick i stort sett ut på lyssna en liten stund på sagan, gå en promenad, äta, börja kolla på showen, tröttna och käka glass. Dock supermysigt. Jag fick dessutom en albinopyton runt halsen!!! Ascoolt! Och så annorlunda att ta i en orm här emot en orm hemma, hemma brukar de ju oftast vara svala även om de legat i terrarium men denna var nästan lika varm som jag. Blev lite förvånad då jag insåg detta. 


Somnade en stund ute vid poolen och nu på kvällen har jag varit med Hampus och hans tre tjejkompisar, samt Cajsa och Thyra, på natt safari på zoo. Det var riktigt trevligt, har helt plötsligt varit väldigt mycket på zoo den senaste månaden. 


Nu ska jag sova och bilderna från igår kommer väl så småningom :) puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar