Translate

torsdag 27 mars 2014

Compleaños Feliz!

Idag r ingen vanlig dag för idag är det farmors födelsedag HURRA HURRA HURRA! Stort Grattis Farmor! Älskar dig ❤️

Idag har jag pluggat i stort sett hela dagen! Fårt några upplyftande snaps från mina fina vänner och tog en snabb paus vid poolen. Inte för att jag ville att den skulle vara snabb utan för att regnet bestämde sig för att komma när jag gått ut och legat i typ fem minuter :( simmade då några längder och gick sen in för att duscha. Självklart så skiner ju solen igen när man gjort sig klar....vet inte är detta karma? Har jag gjort något dumt emot någon?? 
Hittade på ett litet smart sätt för att förhindra överhettning av min lilla dator, lexikon!! En mycket bra uppfinning, fungerar både som ordbok och som förhöjare! 

Magnus fyllde idag år och Annika hade ordnat en överrasknings picnic åt honom ute på stranden. Vi fick vara med och överraskad blev han i alla fall när vi från lite olika håll på stranden kom sjungandes på "Ja må han leva!"
Mys middag helt klart. 
(Många som fyller år just idag faktiskt...) 


Nu ska jag sova för imorgon är det tyvärr ännu mera plugg som står på schemat. 
Puss och kram på Er ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar