Translate

tisdag 18 mars 2014

Följer du med mig hem ikväll...

jag tror - kollektivet. Åh asså deras låtar är sköna ändå! Så roligt också att min chef är kompis med i alla fall en av de som är med. Det var förresten ett stort reportage om företaget i månadens nummer av SvenskGolf ska länka den så fort man kan läsa det online. Var inne och skulle läsa men jag tror att det är förra månadens som ligger uppe just nu :/

Idag har varit en ganska så seg dag, jag har pluggat och mailat min lärare som nu verkar nästan lite irriterad på mig, jag bad om att få tillgång till de sista modulerna då vi i de tidigare kurserna haft tillgång till allt material från början. Får då tillbaka i svaret att han inte kan planera sitt arbetsschema ut efter studenternas liv men att han skulle göra det bästa han kunde för att få klart det. Skrev ett fint litet förlåt mail och förklarade att jag trodde att allting var klart och att det inte var meningen att stressa eller göra honom upprörd. HAHA!! lagom fail bara!!
Det är alltid lika peppande att mötas av denna när man äntligen bestämt sig för att ta tag i det.....

Är i alla fall nu nästan klar med sista delen av denna andra inlämning och är det så så kan jag ju göra alla uppgifter i min financial bok om jag inte skulle få tillgång till allt annat i tid.

Har nu läst ikapp mig på Malins och Elins resebloggar. Det är så roligt att gå in och läsa om hur de har det och vad de gör. Målat naglarna och diska har jag också hunnit göra idag. Imorgon ska jag ta mig in till Vivo på dagen tänkte jag, köpa jodlösning, nya plåster och lunch. Det blir nog en bra dag imorgon.
Going nude...

Skypade med min plutta igår och äckligt vad jag saknar henne. Jag saknar såklart alla andra där hemma också men min lilla plutta!! <3 Snart kommer jag hem till dig Tildis! :D
Nu ska jag sova för att orka upp, jag har varit så galet trött de sista dagarna här, tror att dagarna med grabbarna slet mer än vad jag vill erkänna ;) Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar