Translate

lördag 29 mars 2014

Fri som en fågel...

Jag har kommit fram till att i sommar ska jag fylla i eller täcka över min lilla hemska tatuering bakom örat. Den är ju söt men har blivit så otroligt ful under detta inte ens ett år som jag haft den. Tänkte samtidigt då passa på att göra något mer litet att pryda kroppen med. Högst upp på listan just nu är en liten svala och en söt motiverande text på handleden typ något i den här stilen... 

Annars har det bara varit plugg, läser nu om canada och det var grymt tråkigt så då blev det söka på tatueringar ;) 

Lagat middag idag till mig, barnen och farföräldrarna. Skickade iväg Mia och Gudde på en date night bara de två så jag hoppas att de har det trevligt ute idag. 
Denna tycker jag också är väldigt fin. 
Nej nu ska jag lägga av och istället försöka sova...plugg imorgon med så behöver en riktigt god natts sömn idag! Har sovit så dåligt de senaste tre nätterna så nu hoppas jag på att min AC kan kontrollera sig och inte leka helikopter inatt! :) 
Puss och kram på Er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar