Translate

söndag 16 mars 2014

Lördagen

Sorry att ja inte la upp något igår men jag orkade faktiskt inte. På morgonen satt jag och gjorde ett facit till skolan om landskapen och floderna och tätorterna o Sverige. Sedan körde Mange mig, Linnea, Noah, Thyra, Cajsa och Emilie till den där vattenparken som jag och Noah var på för någon vecka sedan :) 

Vi käkade lite lunch på McDonald's och sen badade och lekte vi. Eller ja jag lekte väl inte allt för mycket eftersom att jag tycker att det är otroligt obehagligt när det skvätter och plaskar omkring mig men jag var med ändå. 

När vi åkte hem köpte vi varsin glass och sedan åt vi middag hemma hos Jerkfeldt. Igår var det Linneas sista dag, så det var lite sorgligt.... Nu sitter hon på ett oöm på väg hem till Sverige. Du kommer att saknas Linnea! 

Stannade kvar och myspratade uppe hos Annika och Magnus och sen när jag kom hem satt jag och pratade en stund med Mia och Gudde. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar