Translate

onsdag 26 mars 2014

En helt vanlig dag....typ

Idag har varit en vanlig vardag. Vi har plockar undan i lägenheten för att städerskan skulle komma, passat på att möblera om i stora rummet och hängt lite ute vid poolen. Åkte med Mia och handlade på marknaden och på ShengSiong. 
Nu på kvällen har familjen varit iväg så jag har haft tid att sitta och plugga, dock är det flera videos som jag dka se som jag inte kan få tillträde till så väntar nu svar ifrån min lärare om studiematerial.... Så segt men det är ju så det är :/ 

Ändrade planer för tjejerna som nu kommer hit den fjärde istället för 17 så det ska bli riktigt roligt! :) saknar mina fina vänner så ska bli helt underbart att få träffa dem igen och dagen efter de åkt så kommer Alex hit :) helt underbart!!! 👍👍👍❤️

Puss och kram på Er sov så gott!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar