Translate

lördag 29 mars 2014

Out Of My Head

Dagens undebara röster har tillhört James Newman och Great Big World. Riktigt bra musik för att ha i bakgrund och peppa när man vill lyssna :) 

Idag har varit en bra pluggdag! Jag har suttit ute vid poolen, fick dock inte igång intenet men gjorde då istället i finans boken. Här nästan gjort klart allt som är till denna inlämningen så det känns bra :) 
Imorgon är det plugg fram till två då jag har lovat att hjälpa till i köket på kyrkan, kanske inte det bästa med tanke på hur mina veckor ser ut framöver men man måste också tillåta dig själv att göra lite annat!! 
Här har jag suttit mest hela dagen i bikini för att få lite färg ;) såg en ascool ödla som jag försökte få med på bild också... Om jag lyckades får ni bestämma själva ;) 


Idag drog Mia med mig på massage vilket var oerhört uppskattat! Vi fick de bästa fotmassörer man kan tänka sog, det var helt galet vad ont det gjorde men vilken skillnad man känner. Jag bara satt och skratta och försökte andas i stolen och sedan när vi fick neck and shoulders massage så hyperventilerade jag i omgångar!!! Åh det gjorde så ont va, men samtidigt så vet man ju att det är smärta, och det var ju inte smärta utan det var ont men tårarna var inte långt borta...

Tillät mig själv att följa med ut och äta middag idag också. Myclet mysigt, vi var nere i marinan på sentosa och åt en riktigt god ravioli. Spelade biljard med Noah, var faktiskt riktigt grym just den omgången så det är kanske ett glas vin och lite pasta man behöver för att spela bra...!!?? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar