Translate

torsdag 6 mars 2014

Konsert!

Hello alla därhemma.Såhär ser jag ut när man sitter i sängen helt slut och bara väntar på att bilderna ska ladda klart här på, så att jag kan lägga mig ;)
 Idag har jag inte gjort så mycket på dagen, Thyra har idag vart hemma sjuk så ja har vart hemma med henne. Jag gjorde ett försök till att få lite plugg gjort men mitt huvud var mer inställt på att skriva packlista inför Thailand så det slutade med det istället.... Men men vad ska man göra ;)
Vi låg ihopkrullade i sängen och kollade på Frozen på förmiddagen, mysigt värre. 
Jag fick mig min riktiga semla idag! Vilket nu också betyder att fastan har börjat på riktigt. Tänkte nu också att jag ska vara med i kyrkans utmaning om att minska matspillet, började idag med att göra slut på den falukorv som låg i kylen, imorgon ska den ätas upp helt klart och då har jag redan fått en bra start på utmaningen. (tummen upp för det)
Nu på kvällen blev jag medbjuden att gå och se Ingrid Björnov, en norsk pianospelare och typ lite stå-uppare. haha gud vad det ordet låter och ser fel ut på svenska men ja ni fattar ju ändå vad jag menar. 
Ingrid var hursomhelst helt otroligt grym på att spela piano och på att köra ihop olika låtar och ja, jag satt där ganska fascinerad över hur hon lyckades. Grymt trevlig och rolig kväll, många fina skratt även om många av låtarna var från före min tid. 
Men man kan väl inte direkt säga att det finns många bättre sätt att spendera en torsdagskväll än med ett glas vin och en rolig konsert/framträdande. 

Puss och kram på er <3

2 kommentarer: