Translate

tisdag 25 mars 2014

Det krävs inte mer för att sätta ett leende på mina läppar

Åh haft en sån skön start på morgonen. vaknar och kollar mobilen och ser meddelanden från mina fina vänner. Lina har börjat peppa mig inför sommaren och jag känner faktiskt att det kommer bli riktigt bra att komma hem för jag har så mycket roligt inplanerat och jag känner att jag har satt upp mina mål och är besluten att hålla dem iår. Jag ska komma igång med mitt sociala liv igen, träffa mina vänner, jag ska ut och spela massa golf, jag ska ta tag i min kropp och liv och börja träna på riktigt. Jag är sjukt taggad!! Och oj vad vi ska ha det roligt tjejer!! vi kommer göra stan tillsammans vi kommer kunna sitta ute och ta ett glas vin och bara vänta på att solen ska gå ner och sedan bara tjöta ännu mer.

Det är väldigt skönt att vakna med en sådan positiv beslutsamhet, det känns ju bara helt galet bra liksom. Man vaknar med ny energi och känner att man mår bra, visst min mage börjar snart att kurra lite men då ska jag gå upp ur sängen och äta frukost. Det är ju också helt underbart att få vakna och se hur solen skiner fint utanför och lyser upp hela rummet. Ja just nu kanske jag låter lite för positiv men just så bra mår jag just denna minut.

HIPP HIPP HURRA! för Malin som fyller 20 år idag :D Hoppas att du har en riktigt bra födelsedag i Thailand vännen.

















 Jodå vi kan vara både fina och riktigt snygga tillsammans ;) HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar