Translate

måndag 17 mars 2014

I am a mountain...

Sitter här och ska plugga, självklart behöver man lite musik som ska peppa en så här sitter jag nu och lyssnar på EGO POP BOOST. Hello I'm the world's greatest!!

Ledsen att det inte blev något inlägg igår kväll men jag somnade ganska gött direkt efter att jag äntligen fått båda barnen att somna. Det var inte så himla mycket som hände igår, vi gjorde läxorna på morgonen och sedan skulle jag ta med Noah på hans fotbollsmatch. ÄNTLIGEN hade vi lite regn, men det var dock inte så lite och det slutade med att man ställde in matchen för att det åskade för mycket.
Ser ju nästan ut som om man var i Sverige. 

Jaha....vi fick gå och käka lunch istället och sedan bar det av till kyrkan. Ställde mig i köket och hjälpte till att laga maten inför kvällen. Det var nämligen speciellt på grillkvällen igår för det var några norska kockar som hade donerat massa fisk och krabba och stod och lagade detta, Så helt otroligt underbart gott var det! Sedan var det också någon norsk kåsör (stavas det ens så?) som var där och hade lite stand up typ så det var galet mycket folk uppe på kyrkan tror att det var strax över 200 matgäster som kom upp. Helt kaos var det ett tag men sedan lugnade det ner sig.

Igår fyllde underbara Lina 20 år! Ett riktigt stort grattis till dig min vän <3 Du är saknad och när jag kommer em sen till sommaren ska vi ha en riktigt fin utgång för att fira alla oss tjejerna som fyller 20 nu under tiden och sen mig när jag är hemma ;) (Malin och Elin fyller ju nu under tiden de är iväg och Amanda har ju ganska nyligen fyllt) STOR FEST!! WOHO!! Hela tjejgänget snart 20!! :)

Sköna minnen från Bryssel kommer tillbaka när jag ser denna fina bild. Jag hoppas att du tog en Mintuu när ni var ute och firade ;) eller innan som vi gjorde i Bryssel (hehe)

2 kommentarer:

  1. Åh jag såg detta nu! Tack så jättemycket finafina vän <3 Vi får absolut fira som sjutton och en repris på Brysselresan hade inte heller vart fel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha så lite så hittade dock inte någon fin/rolig bild på oss två så det fick bli en bryssel ;) Oh ja det är fest!! ;) <3

      Radera