Translate

måndag 24 mars 2014

Trolltyg i tomteskogen

Ligger just nu och kollar på Trolltyg i Tomteskogen. Så supermysigt, kommer ihåg att vi alltid kollade på den varje år på furulid uppe på blåmesen! :) 

Har idag inte gjort några större bedrifter, har pluggat och lämnat in en uppsats, skrivit klart halva utav nästa. 

Fick till ansiktet på teckningen idag också så det var jag glad för, imorgon får den nog lite färg :) näsan ser lite för stor ut men det är för att jag har suddat så mycket... 

Har skypat med Linnea idag också :) hade med henne uppe på stora teven så satt vi alla och pratade lite med henne. 

Kollat på stjärnor hos Babben också idag, tycker verkligen att det är ett väldigt mysigt program. Kan helt klart tänka mig att sitta fredagskvällen i soffan med familjen och se detta program.

Chattade med mamma idag och har väl lite börjat tänka om vad gäller studiestad....ska kolla olika hemsidor och så får vi se vart det leder hän. 
Puss och kram på Er ❤️

5 kommentarer:

  1. Från vilken stad till vilken...?
    Gööööteboooorgggg....!!!!
    Puss o kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh jag vet inte allt är en enda stor knepig knut i mitt huvud just nu men det lutar nästan mer och mer mot göteborg..... :) <3

      Radera
  2. Yes!! Bra där.... hmm själviskt kan tyckas men vi vill ha dig på nära håää...:) Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det klart, sen är det ju också det mest ekonomiska alternativet för mig... :D <3 pussar i massor

      Radera