Translate

söndag 23 mars 2014

Livsbeslut...

Har börjat göra en PRO-CON lista för Malmö, Göteborg och Gävle vad gäller studierna.....varför ska det vara så himla svårt att välja vilken som ska få komma först. Jag har ju egentligen ingen aning om vad som passar mig bäst. Det svåra är ju också att man inte vet så himla mycket om städerna mer än det man kan hitta högskolornas hemsidor och på kommunenernas hemsidor. Men samtidigt det är ju klart att de inte så skriver så mycket negativt där, man vill ju ändå framstå som lockande för de som läser. 

Tankarna snurrar för fullt, just nu orkar jag ju dessutom inte ens ta tag i den lilla kurs jag läser just nu så då går ju tankarna också lite till hur man ska orka tre år av plugg nu igen....man skulle nog kanske inte löst en kurs såhär emellan :/ jaja det beslutet är ju taget och ingenting att göra nägot åt nu men man börjar ju tänka på sånt. 

Tror att jag kommer behöva bolla idéer med dig mamma! Bara sitta och tänka tillsammans lite och klura ut vad som skulle kunna vara bäst :) ett papper ger liksom inte allt för mycket tankar tillbaka :/ 

2 kommentarer: