Translate

onsdag 26 mars 2014

Facebook

Det är ganska kul att kolla på statistiken och se hur många fler läsare jag har fått varje dag som jag har lagt ut länken till min blogg på FB. Det är nämligen en skillnad på minst 50-70 läsare de dagar som jag länkar bloggen. Själv tycker jag att det blir så tjatigt om jag efter varje inlägg ska länka till bloggen, för jag menar hur många vill egentligen se det om de inte läser min blogg...sen de som faktiskt läser varje dag går ju också in på bloggen varje dag och behöver ju inte den där länken. Hmm tänker jag och funderar vidare på hur värt det är egentligen, ska jag bry mig om hur många läsare jag har eller ska jag måna om de som jag verkligen vet går in varje dag och läser om vad jag har för mig på dagarna. 
Sån där obligatorisk pool bild som man bara måste ha med, fick även med min fula lilla utväxt på knäet som jag ska ta bort när jag kommer hem till Sverige igen. Något tumör/vårt liknande sak som jag ska prova att frysa och om det inte funkar så är det väl mer bestående ingrepp som får tas till. 

Ikväll var det bak som stod på menyn, Noah provade på att göra något helt eget som han hittade på, blev som en fluffig chokladkaka trots att han inte hade något bakpulver i. Mycket gott och man kan säga att jag har fikat för dig Malin. 

Kvällen spenderades sedan med ett frågesportspel, vi damer/kvinnor/tjejer vann. Så svårt med vad man ska benämna folk med.....kanske bara ska kalla oss för flickor!! En ölskål för Malin som inte så ofta dricker öl men jag desto mer ;) Kan väl säga att det var en skål för alla er också som inte kunde eller fick dricka en go kall öl på tisdag kvällen! :D

Puss och kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar