Translate

söndag 3 november 2013

En helt vanlig lördag ;)

Jag orkade inte blogga igår kväll när jag kom hem vid halv ett så det får bli ett nu på morgonen istället ;) 

Gårdagen började med frukost och läxor, jag ska ju hjälpa Noah och Thyra med läxorna och så, men jag förstår inte hur hur svåra saker de har. Noah är elva år och ska räkna division och multiplikation med decimalas. Jag skojar inte när jag säger att jag hade både klasskamper och miniräknare bredvid för att kolla så att jag inte tänkte fel när jag skulle förklara för honom. Och då är han ändå bara elva och ska klara de talen och dessutom på tid 😯 det gick bra i alla fall och sen kunde vi leka lite innan vi skulle iväg på fotbollsträning :) 

Sen efter träning åkte vi på middag :) det var väldigt mysigt och den familjen som vi skulle till bodde mitt inne i stan på tolfte våningen så de hade en väldigt fin utsikt :) 

Tyvärr blir detta ett fotofritt inlägg då kag inte tog några kort igår :/ men ska på fotbollsmatch med Noah och Linnéa idag så då ska här fotas! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar