Translate

tisdag 5 november 2013

West Coast Park

Imorse började dagen med en långpromenad. Var ute och gick i en och en halv timme (30 grader) så var ganska varm och svettig när jag kom tillbaka. Ett dopp i poolen och sen in till VivoCity för att möta upp Linnéa och hennes syster Emma. Vi åt Lunch på ett food court och jag  betalade endast $2.50 vilket blir typ 14 svenska kronor. Var sedan inne och shoppade på VivoCity och hittade en långklänning (som typ för första gången faktiskt blir en normallång långklänning på mig).  Var inne i en butik också där allt kostar $2 så sjukt roligt.



Sjukt cool äventyrslekplats fanns i parken, tänker att vi ska gå dit någon dag med barnen. 




Bakade sockerkaka med Noah idag efter läxorna var gjorda och vi fick springa över till en tysk familj för att låna ett ägg ^^ Började kolla på Aladdin igårkväll så tänkte se klart den ikväll, så sjukt mycket barndom över att se gamla Disney filmer (I LOVE IT!!!)
Två mycket vackra bagare ;)


4 kommentarer:

  1. En sockerbagare här bor i staden.... Jättefina är ni! :-D. Vad är det för en blomma? Den är jätte läcker - puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte vad det är för blomma och det visste heller inte Gudde eller Mia när jag visade den för dem....den växte iaf på stammen av ett trädtyp och det såg ut som om det hängde frukter där också som liknade kokosnötter i form och färg. Det var väldigt många såna träd nere i parken :)
      puss <3

      Radera
  2. Svar
    1. Tack så mycket :D Det finns så många fina klänningar och butiker här nere, det är nästan svårt att hålla i sina pengar ;)

      Radera