Translate

tisdag 12 november 2013

Tråkdag!

Idag har jag knappt lämnat huset faktiskt....Vaknade vid tjugo över sex av att det var ett rejält åskoväder utanför, hela rummet lystes upp och någon sekund senare kommer världens buller. (Det lät mycket värre det som jag skrev om sist) Gick upp med barnen på morgonen och packade lunchen och snacksen, fick i dem frukost och allt sånt där morgon styrsel som ska fixas med.

Det regnade i stort sett hela förmiddagen, vilket är ovanligt för det brukar vara tvärtom, men på eftermiddagen var det fint igen. Jag har pluggat på min kurs nästan hela dagen när barnen var i skolan, men där strax efter lunch behövde jag en paus och som ni ser så gjorde jag då om designen och färgerna här på bloggen. Jag tycker att den känns lite mer personlig nu :) Kommer nog fortsätta att finslipa här på bloggen lite när jag har tid, det är ju så mycket roligare att blogga om man har en fin sida.

Gick upp till kyrkan med Thyra och köpte prinskorv och pulvermos för att snabbt kunna göra middag. När jag skulle hämta Thyra igen efter att hon varit på MySpace så satte jag i hörlurarna i öronen och körde en powerwalk, tog det dock lugnt upp för backen för den är riktigt hemsk. Men det var riktigt skönt att komma ut och gå så jag kanske ska ta tag i att börja träna på riktigt nu, några längder i poolen räknas ju inte riktigt känner jag.

Lite senare ikväll kommer Mia och Gudde tillbaka från Jakarta och imorgon ska Ronja komma. Ska förmodligen till de kinesiska och japanska trädgårdarna med Emmy imorgon så jag hoppas på bättre väder än idag. Ska då också ha med kamera så då får det verkligen inte regna!!



Idag rådde bildbrist så här är två bilder från någon vecka sedan

Allt för att försöka göra plugget lite roligare ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar