Translate

torsdag 7 november 2013

McDonalds


Förmiddag har spenderats vid poolen :) hade helt underbart väder hela dagen idag med. Det har blåst lite smått och det har varit så skönt! Låg ute vid poolen i tre timmar idag så har nog bränt mig lite... :/ det var så varmt att jag fick lägga handduken på marken så att jag nådde ner med fötterna i vattnet (hehe erkänner väl att jag är lite klen när det blir för varmt)

Skulle egentligen ha pluggat idag men jag somnade inne på soffan efter att jag hade skypat med Tildis och moster Karin ^^ Så det får jag göra imorgon istället. Det kommer någon och ska göra service på vår air con imorgon också så innan dess får jag ha stigit upp.

När barnen kom hem från skolan drog vi med oss Hampus och Cajsa och gick till west coast park för att äta McDonalds och leka lite i parken. Fick lära mig en ny väg in i parken som var så mycket enklare och snabbare än den jag tog när jag dit själv häromdagen ^^ nu kom vi direkt in i parken efter kanske 500 meter och jag fick minst 1,5 km sist innan jag kom in. När vi skulle hem så hade det redan hunnit mörkna så vi gick till bussen istället för att gå hela vägen. Skönt när allting ligger så nära och det kostar ingenting att åka buss, tror barnen fick betala $0.4 vilket är typ 2 svenska kronor.

Det fanns visst en övergång över motorvägen...




2 kommentarer:

  1. Jasså du somnade efter att du pratat med oss... Ja jag såg allt att du gäspade lite...
    Kram :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var helt underbart att somna mitt på dagen, det har nästan blivit som en liten rutin för mig här nere nu ;) så underbart skönt med en liten siesta

      Radera