Translate

torsdag 28 november 2013

Så långt bort, så nära - musikkollektivet

Haha gissa om det inte började regna precis när jag tagit på mig skorna för att gå ner till posten... Så surt men så skönt i denna värme att få lite små regndroppar emot huden :)
Har kollat upp priset för att skicka med posten hem och så och just nu har de erbjudande på julpaket så får snabbt se till att handla det jag ska och sedan skicka iväg det. Ska nog ta mig in till china town imorgon och köpa några saker. 

Jag kan nog säga att jag fått tillbaka för att jag skrev att jag klarade mig från sandflugorna när vi var på sibu...har små knottror över hela kroppen och de kliar och ser nästan ut som plitor, hoppas verkligen att det är sandflugorna. 
Mia och Ronja har dragit iväg så nu är det jag och gudde hemma med barnen. Har haft myskväll här med thyra idag eftersom hon var så duktig tidigare idag beställde vi hem pizza medan grabbarna hade fotbollsträning. 

Stackars Noah sitter med läxa nu sista kvällen innan inlämning och det är inte lätt efter att man tränat fotboll i denna värmen...men han kämpar på så duktigt! 
Snart ska jag få sätta mig vid datorn och surfa efter boende på Bali :) ser så mycket fram emot denna lilla resa med mor och far :) 

Jag är så trött just nu..behöver sova! Men håller mig vaken med saft och 100 plus;) det är i detta ögonblick man nu också önskar att man kanske ändå var en kaffedrickare. 
Jag har glömt att köpa nya batterier till min kamera så alla bilder det senaste har tyvärr varit tagna med min mobil men ja hoppas att det ändå är hyfsad kvalitet på dem. 

Det blir inte så mycket tankar i dagens inlägg för jag har nog faktiskt inte tänkt så mycket idag om jag dka vara ärlig, min hjärna fungerar inte riktigt som den ska efter bara sex timmars sömn, men jag har i alla fall äntligen lämnat in första inlämningen i en av mina kurser :) redo för nya tag imorgon :) längst ner i inlägget ligger veckans POW! En enkelt för en gångs skull. 

Thyra på uppträdandet med hennes grupp

Jag vet att fotokvaliten är dålig men hur glad blir man inte av det leendet? 

Pizza hawaiina från canadian pizza! ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar