Translate

fredag 15 november 2013

På väg till Malaysia

Nu sitter jag nog i bilen eller kanske på färjan på väg till Malaysia. Vi ska till en ö som heter Sibu och på de bilder som kommer upp om man googlar på det så ser det verkligen ut som en liten paradisö. Jag ska ta med mig kameran och ta massa med kort, jag hoppas bara att batterierna klarar sig för de har krånglat lite det senaste :/ finns säkert en vanligt butik med batterier men det har ju vart gött att slippa köpa nya, är lite kräsen så vill bara ha litium batterier ;)

Jag hoppas på att jag kommer att ha internet på ön så att ni ska slippa gå miste om allt det fina men jag kommer inte ta med mig datorn så bilderna lär nog ändå komma i söndagens eller i måndagens inlägg, lite beroende på om jag kommer orka skriva massa när vi kommer hem igen eller bara lägga mig och sova.

För att fylla ut får ni några bilder från den japanska trädgården, internet krånglade lite i onsdags när jag skulle lägga upp inlägget så alla bilder kom ju inte med...


Bonsai trädgården




Den japanska trädgården kändes inte lika fräck när man precis hade varit i den kinesiska där det fanns så otroligt mycket att se. Men får åka tillbaka hit en annan dag och verkligen ge den japanska en chans :)


Hörs vi inte innan nu så blir det på söndag kväll eller på måndag någon gång. Puss och kram på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar