Translate

söndag 3 november 2013

Turf city sport centre

Oj jag glömde visst att publicera det här inlägget igårkväll, har inte hunnit få med bilderna så i nästa inlägg så får de bilderna som skulle varit med här vara istället :) 

Söndag:
Thyra har blivit sjuk så idag var det nästan lite kaos på morgonen :/ både Mia och Gudmund skulle till jobbet och jag skulle ta taxi med Noah upp till turf city för att han skulle spela match. 
Det löste sig men efter matchen behövde jag åka upp till kyrkan för då var det annan personal som var sjuk så de var flera personer kort, det gick bra men jag har så ont i mina fötter. Åkte direkt från matchen till kyrkan och hade då platta loafers på fötterna... Inte den bästa idén när man ska stå i ett kök. 

Noah spelade iaf sin första match här och gjorde mål (de förlorade matchen men Noah gjorde det enda målet från hans lag) 

Väl hemma nu så tog jag av mig skorna och gissa om fötterna var svarta... Har ju gått i samma skor hela dagen och det har spöregnet ute, hela duschens golv täcktes av grått vatten :/ 

Tog med mig Noah hem medan Mia var kvar uppe på kyrkan för att diska undan efter grillkvällen som hålls på kyrkan varje söndag klockan sex. 
Jag fick ha hand om söndagsskolan idag...haha jag som aldrig ens gick på det själv när jag var liten. Men som tur var var Eva där en norska som jobbar med det men just nu är mammaledig ^^ 
Satte barnen i arbete med att måla himlen (platsen där Gud bor) eftersom det allhelgonadag idag. Så idag går även några extra tankar åt alla de älskade som finns uppe i himlen! ❤ 

Tänkte att jag kanske skulle hitta någon rolig film att se på såhär på kvällkvisten men vet inte riktigt vad jag är sugen på (hmm...något förslag?) 

3 kommentarer:

  1. Förslag på film skulle ju komma på morgonen då du publicera sent haha. Hälsa Noah o gratta till målet!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas Thyra blir bra snabbt!! Kram till Er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sant ^^ men det kommer ju fler kvällar här ;)
      Ja hon mår bättre nu så skola imorgon skulle jag tro :)
      puss och kram <3

      Radera