Translate

måndag 4 november 2013

Fabolous Mondays

Jag ber om ursäkt för bristen på roliga bilder, men de senaste dagarna har ändå liksom inte varit så händelserika... Thyra var fortfarande sjuk idag så när Noah var i skolan och Mia och Gudmund på jobbet låg jag och Thyra och kollade på "Vi på Saltkråkan" tror vi klarade av hela 5 dvd:er. Så otroligt slöa och uttråkade som vi har varit idag har vi nog inte varit på länge...

På kvällen bakade Thyra och Gudde chokladbollar och jag spelade lite Michael Jackson the experience? (hette det så?) det var playstation motion iaf.

Det börjar lite smått sjunka in nu att jag varit hemifrån i snart två veckor och att det var två veckor sedan jag såg min älskade Erik senast. Det är ju kul här nere men när man är slö en hel dag och bara kollar på TV så får man ganska mycket  tid att tänka...

Imorgon tänkte jag ta med mig kameran och ta en promenad ner till West Coast Park, det ska inte vara så långt och är tydligen en väldigt fin park nere vid havet. Så ja om vädret tillåter så kommer det imorgon komma upp någon fin liten bild här på bloggen.

Här är iaf bilderna från Noahs match som jag lovade att lägga upp.


Det var så jobbigt för ögonen att titta igenom nätet hela matchen men ja det var det ju värt. Tyvärr fick jag ingen bild på Noahs mål för batterierna på kameran dog och det regnet bara öste ner....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar