Translate

fredag 1 november 2013

Snart är det fredagsmys

Började dagen med frukost och halloween avnittet av Ellen DeGeneres. Så skönt med lugna mornar. En simtur i poolen på toppen av det och morgonen är gjord. Thyra var hemma från skolan idag så Mia, Thyra och Jag åkte till West Coast Centre som är det närmsta köpcentret för oss där vi åt lunch på ett indiskt café.
Prata med cheeze and mushroom. 
Hittade en fin liten nyöppnad legobutik där Thyra mer än villigt spenderade sin veckopeng. Jag slog till på en klocka i en mysig liten pryttekbutik. De hade ganska mycket dyra saker men klockan gav jag endast 25 dollar för (vilket blir ungefär 130 svenska kronor)
Fotmassage kan ju också vara det bästa som finns!! Vi gick medans vi väntade på lite saker på 40 minuters behandling och jag kan säga att mina fötter har aldrig mått så bra. Det var rena himmelriket att bli omhändertagen på det sättet.

Mmmm.....I sure like mustaches
(För er som inte förstår min mening så har jag endast denna låt i huvudet när jag tänker på mustascher)

När vi kom hem hade vi riktig fredagsmyskväll. Tacos var beställt och vi har sett på tre filmer. Croodarna och sen Röjar Ralf x2 (Jag och Thyra såg den innan de andra kom hem och sen blev det den som kvällsfilm med. hehe så kan det gå) Vi provade också på att göra oss vår egen glass genom att fylla formar med färsk juice men de hann inte frysa klart till efter middagen så vi får prova imorgon igen :D


Kan tillägga att jag just nu har lyssnat på mustaches gång på gång under tiden jag skrivit hela detta inlägget (den börjar nämligen om automatiskt -.-)
Nu ska jag snart sova, får se vad som händer imorgon kanske något roligt och kanske inte, men jag vet att jag i alla fall får följa med på middag hemma hos en annan familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar