Translate

onsdag 20 november 2013

Nu närmar julen sig...


Känns som det har varit en lång dag idag, fast det egentligen inte varit mycket längre än någon annan ;) började morgonen med att gå på bandet och Ronja cyklade :) sen simmade vi några längder i poolen innan vi gick in för att äta frukost. 
Det är en riktigt skön morgonrutin och jag ska försöka hålla fast vid den nu :) 

Sen flydde jag fältet för städerskan skulle komma idag så jag gick upp till kyrkan där vi började planera inför det julbord dem ska ha för studenterna. Pluggade också lite, men det är en uppgift som jag verkligen har fastnat på. Kan ju lägga upp den här imorgon och se om någon av Er kanske vet vad det ska vara? :) 

Nu på kvällen så var vi på luciaövning inför luciatåget som börjar nästa torsdag gå runt på lite olika svenska ställen :) typ Ikea och ambassaden och något annat ställe var det ;) får se om jag ska vara med eller inte, jag sjunger ju hellre än bra och detta kändes väldigt seriöst ^^ 

Kollat på the smurfs 2 nu på kvällen, eftersom min söta lilla kusin gick på den utan mig i september ;) (Tilda känn dig träffad ❤ )
Nu har jag en dejt med kudden och jag hoppas att det blir en riktigt bra dejt! :) 


Ett litet visdomsord för dagen! :) 

2 kommentarer:

  1. Visdomsordet är så rätt, så rätt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så rätt samtidigt som man varje dag egentligen går runt och oroar sig för saker som egentligen inte betyder något..

      Radera