Translate

lördag 23 november 2013

Movie night

Än sålänge håller jag igång min morgonrutin :) går ner till gymmet vid nio och går i en halvtimme och gör lite övningar, simmar några längder i poolen och äter yoghurt med müsli ;) Jag kan nog ändå säga att jag trivs med det, varje morgon (nästan) så är det också en man som tränar där nere, fast utanför gymmet. Han står och boxas med sig själv och går verkligen in för det. Det är ju rätt tråkigt att bara gå på ett band och inte ha något att se på så en liten boxningsmatch gör ju ingenting.

Har väl inte hänt så otroligt mycket idag annars, jag har pluggat och sen legat vid poolen och solat en stund idag. Tänker att det är samma sak imorgon, plus att imorgon kväll ska vi till ChinaTown och dricka öl och sen kanske dra vidare till något kul skönt ställe. Så det ser jag fram emot.
Catching Fire hade ju premiär nu igår här så i början på nästa vecka här nu tänkte jag hinna gå på den, kanske till och med provar Gold Class cinema ^^ typ som första klass på ett flyg fast i salongen.....ska prova någon gång i alla fall.

Har planerat lite med mamma idag om vad vi ska hitta på när hon och pappa kommer ner om ungefär två månader...Hello BALI!!! :) längtar så enormt över att få träffa er igen och få krama om er båda två. Kan förvarna er på att en av er kommer att få dela säng med mig bara för att jag kommer vilja ha närheten <3

Ikväll har vi haft mys/film/taco fredag. Först kollade vi på Spiderwick och sen var det Känn Ingen Sorg. Såg även en fin dokumentär tidigare idag om lite äldre damer med stil, en timmes långt avsnitt om sex kvinnors vars medelålder var 80 år och som klädde sig i färgglada och egna stilar. Inspirerande tycker jag, för vem säger egentligen att du måste börja klä dig tantigt eller tråkigt bara för att du blir lite äldre. Våga sticka ut ur mångden livet blir så mycket roligare då.

Glömde skriva igår att på denhär konstutställningen som vi var på så tog vi kort på våra rumpor jag och ronja ^^ helt galet jag brukar verkligen inte göra sådana saker men det här var för att stödja någonting som hade med konsten och kvinnor att göra så jag täckte Why Not?? Här kan ni gå in och läsa om det. Vet inte om min rumpa är med där men det tror jag inte för jag har inte kunnat hitta den iaf...

Jag har haft riktigt hemska drömmar de senaste nätterna så jag hoppas att denna natten kanske kan bli annorlunda, att jag kan få sova hela natten igenom utan att jag ska bli levande begravd eller lämnad någonstans....Dröm sött alla ni fina där hemma pussar <3
Man får ju iaf nästan lite höstkänsla på dessa bilderna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar