Translate

lördag 23 november 2013

Helg!

Idag tänkte jag att nu är det helg då behöver man inte gå upp tidigt för att träna så lördagar och söndagar är mina lediga dagar från bandet ;) 
Åt i alla fall en nyttig frukost och sen gick jag på dagen för att få tag i en taxi viker visade sig vara mycket svårare än normalt.. Fick gå hela vägen till mrt stationen innan det körde för i en taxi som var ledig och då hade jag redan börjat ringa för att beställa en... -.- 

Jag skulle hämta thyra hos en kompis för hon hade varit på sleep-over party :) sen åkte vi till kyrkan för att äta risgrynsgröt :) 

Lagade kyckling och broccoli paj till middag idag. Känner faktiskt att mina matlagningskunskaper inte är så farligt dåliga bara man provar så löser set sig :) sen hjälper det ju såklart att ha en kokbok till hands och några andra i köket som också lagar maten, allt blir så mycket roligare om man är två :) 

Skulle ju gått ut idag men Noah ligger sjuk och vi kände oss inte heller helt hundra så det blev en inne-kväll :) 
Vi får ta chinatown och öl en annan kväll helt enkelt :)  

Låg vid poolen imorse och pluggade :)
Det är inte varje dag man får sina bilder publicerade i en tidning ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar