Translate

tisdag 26 november 2013

I dare you to move - switchfoot

Idag har jag stått i kyrkans kök i fem och en halv timme. Jag har gjort laxtårtor och jag har rullat köttbullar, gjort griljering till skinkan, lagt upp lax och massa mer :)
Har haft kramper i magen under hela natten och hela dagen idag så just nu är jag nästan lite arg på mig själv över att jag åt lök igår :( men ja inbland får man bara bita ihop och betala priset... 

Har haft en mysig eftermiddag med Noah  vi började kolla på en film och sen lagade jag köttfärssås och spagetti till oss :) det blev faktiskt gott trots att färsen fortfarande inte hade tinat riktigt innan jag började. 

I och med att jag haft så ont i magen Ida så har jag inte varit nere och sprungit p bandet :/ har lite dåligt samvete men tänker att jag gör det imorgon för vi behövde inte vara så tidigt i köket då. Ska också gå till posten imorgon och köpa frimärken och en låda att skicka hem lite saker med. 

Imorgon kväll måste jag lämna in i kursen och sen måste jag verkligen börja med nya inlämning...fast ja får se om jag ska hjälpa till med själva julbordet imorgon kväll eller inte. 

Ikväll har Mia och Gudde vart iväg så jag Ronja och Hampus har haft filmkväll :) kollat på "surrogates" och nu kollar vi på avsnitt från Nile City 105.6 
Tänkte att de dagar när jag inte orkar komma på några fancy titles till mina inlägg så får det bli lite som en dagens låt/låttext :) 

Mina fina tårtor, precis efter att jag gröpt ur dem igen efter att ha kommit på att jag glömde gelatinet... -.-
En fin liten blomma som växer typ överallt här i området :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar