Translate

torsdag 23 januari 2014

Shadow recruit

Ikväll vart jag på bio med Linnea, Linnea och Filip. Först käkade vi lite och jag hittade ett stall som sålde thai..köpte såklart en pad thai (för det är en given klassiker) men nja de gör den inte riktigt likadan som hemma på Mhenam. Här i vart det bläckfisk, tofu och räkor ^^ Det var i alla fall väldigt gott med thaimat, har inte ätit det sedan jag var och åt den sista lunchen med tjejerna (ja ni som kunde komma då <3) 
Vi kollade på Jack Ryan; Shadow recruit. En riktigt bra film, det skadar ju heller aldrig när huvudrollen innehas av en snygg kille.... I början var han dock inte sitt vanliga snygga jag men sedan kom han tillbaka. Fast jag gillar nog honom bättre som Nicholas i En prinsessas dagbok 2. Där är han totalt nonchalant, skitsnygg och ascharmig; allt på samma gång. 

Hursom en actionfylld film med massa spänning, några twists men ändå en förutsägbar amerikansk film. Typiska storyn killen får tjejen och räddar världen. (typ som alla andra amerikanska actionfilmer)

mmm....vattenmelon juice kan faktiskt vara riktigt gott ibland. 

2 kommentarer:

  1. Ja det blev inte The secret life of Walter Mitty då nä...
    Den Jack Ryan filmen ville nog Alex oxå se så vi kanske kommer iväg på bio eller så får vi vänta på DVD:n...hmm
    Pad thaien såg ju god ut ändå tycker jag..å vattenmelonjuice lät ju riktigt läskande...
    Allting låter ju bättre än min snabblunch idag: Varma koppen sparris..:(

    Kram till dig!! Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tyvärr gick den filmen inte så sent på den biografen :/ men Ryan var riktigt bra ändå tycker jag så har man julen film till att skriva på sin lista över att se.
      Åh ja nej den lunchen lät ju inte som den roligaste :/ men gott med värmande soppa :)

      Radera