Translate

torsdag 16 januari 2014

Lill-lördag

Lite sent men här får ju en uppdatering på Onsdag komma upp nu.
Vad gjorde jag igår egentligen, inte så mycket under dagen jag gick hemma och skrotade lite, simmade lite, kollade på några avsnitt av The Carrie Diaries, hade ju nästan glömt av att jag följer den serien ^^

På kvällen blev jag inbjuden till att dricka några öl vid Filips pool och sen slutade det med att typ alla hamnade inne i stan, det var ju ändå lill-lördag och Ladies Night. Så roligt att få träffa hans roomies och det är ju helt galet vad världen är LITEN! Det är ju konstigt att man nästan vart man är är hittar folk som man har antingen gemensamma känningar med eller bara helt knäppt nästan har bott i samma område som. Riktigt kul kväll var det, det är lite sånt som man saknar när man är ifrån alla sina vänner, att liksom bara kunna sitta ett gäng i ett vardagsrum och snacka och ha det gött.

Jag var i alla fall hemma sent, kanske vid fyra eller strax därefter (om jag själv får gissa, så det kan ju egentligen vara way off) I alla fall ska jag se om jag kan skramla ihop några gamla mynt och ta mig ner till automaten i källaren och köpa mig en Pepsi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar