Translate

söndag 5 januari 2014

Lördagkväll

Åh vilken lugn och skön dag jag har haft idag. Thiago har sovit på soffan nästan hela dagen och jag suttit i den andra och pluggat. Är nu nästan helt klar med tredje inlämningen. Jag har en uppgift som jag har fastnat lite på för jag fattar inte riktigt hur jag ska skriva den, men läser jag den imorgon med fräscha ögon så ska det nog gå bra.
Har kollat på Spirited away en japansk anime film som handlade om en flicka och hennes föräldrar som skulle flytta till en ny stad. Hennes föräldrar blir förvandlade till grisar och det är upp till henne att försöka att få dem tillbaka. En ganska bra story faktiskt men jag har lite svårt för anime. Tycker då bättre om amerikansk animerade filmer.

Jag har skypat med Erika i två timmar idag nu på kvällen. Så roligt att få se dig och höra din röst igen min fina vän! :D Så galet att tiden kan gå så fort och att man kan ha så mycket att prata om efter bara två månader. Satt ju i och för sig och kollade på om vi kanske ta en resa till Bali till våren men ändå.
Jag saknar dig och jag saknar mina andra fina flickor och pojkar hemma. Ska bli skönt här nu att börja hänga lite mer med folk och kanske faktiskt ta sig ut på gatorna lite mer under kvällar och helger. Det är ju lady's night alla onsdagar inne på Clarke Quay så då kan man ju passa på kanske ;)

Nu ska jag bara föra över det sista som jag gjort idag till datorn och sedan kan jag i lugn och ro gå och lägga mig och sova till imorgon. Puss och kram på er <3


 Denna koftan/kimonon är jag grymt sugen på att köpa, kan dock inte bestämma mig för vilken färg/mönster som jag vill ha.

4 kommentarer:

  1. Så mysigt att få skypa med dig! Saknar dig och vi får se till att det blir bali tycker jag. Köp den nedersta kimonon pusspuss<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det tycker jag med :)
      Haha ja jag ska nog satsa på den, det är ju alltid kul med lite färg ;) <3

      Radera
  2. Vi kam gå ut ladys night!! När /om Erika kommer kan ni ju åka rill Phuket o hälsa på Lillemor o Kurt o Daniel eftersom vi åker till Bali. Men ni gör som ni vill ;-) kul

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, Let's do so! :D Ja det skulle ju också kunna vara något kanske :) vi får se vad det blir men kollar just nu på Bali :)

      Radera