Translate

onsdag 22 januari 2014

Yogamorgon

Dagen började med ett Yogapass. Fick åka med Annika och Helene på Yoga som började 08.30 och var hemma igen vid halv elva. Det var riktigt skönt men jag har något med höften som krampar eller hamnar i kläm när jag lägger för mycket tyngd på, lite som om höften låser sig för sen sitter benet liksom i den positionen tills det släpper igen.....Mia trodde att det kanske kunde vara på grund av salt brist eller något annat liknande så imorgon ska jag googla runt lite på det för jag hade det sist när jag gick i yoga också...
Slowstartade med att kolla min student mail och öppna dokumentet som jag ska plugga på men då kom Pingu på teve och jag blev distraherad ;) haha nej men jag kände att jag inte riktigt kände för att läsa om hur romarriket påverkade Britain just då så Ellen Degeneres och google var mycket mer lockande.

Har suttit och googlat runt på olika hostels idag för grabbarna som kommer ner om typ en månad och herre vad många fina hostels det finns här i Singapore. Dock så är de ganska dyra nästan minst 100 kr per natt och det för ett rum delat med 10 andra. Men samtidigt verkar det ju som om man får mycket för pengarna. Har också knåpat lite mer på vad jag och mor och far ska göra nästa vecka så har googlat på allt som man måste göra i Singapore och känner att det börjar bli dags för mig att bli lite mer turist här i staden. Man blir ju väldigt fort hemmastadd och inte direkt så att man känner en urge att ta sig ut och se vad som finns. 

Idag har det dessutom varit svalt, nästan som en svensk sommardag i mina ögon, dock lite väldigt mycket fuktigare men ändå en väldigt sval dag. 
Ledsen för att jag inre tar så mycket kort just nu men det är liksom inte så mycket som händer som är värt att ta kort på. Men jag lovar att nästa vecka kommer att vara bättre :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar