Translate

lördag 25 januari 2014

Satay!!

Hemma igen efter en helt underbart mysig kväll. Först kollade jag Linnea och Linnea på Noah när han spelade fotboll och det var faktiskt så kyligt i vinden att jag fick ta på mig min tröja. Satt dessutom vid ett tillfälle med gåshud trots att jag hade tröjan på mig :o 
Tränarna skojade med Noah om att han hade tre tjejer med sig som hejade på honom och de tyckte nog att det är lite roligt att det brukar vara så ( både jag emelie Ronja Linnea och Linnea har varit dör och säkert någon annan innan dess) en av tränarna " oh, Noah you have Three princesses with you?" Sen sa han någonting direkt efter det som jag inte riktigt uppfattade ;) inte varje dag som man blir kallad prinsessa ;) 

Efter träning åkte vi in till en liten gata där det på kvällen grillad mängder med satay av olika sorter. Så otroligt skön stämning, god mat och riktigt skön personal som var där. Dit kommer man definitivt att åka igen! Jag fick till och med ställa mig bakom grillen och prova på det. Det var väldigt roligt men tyvärr ligger de bilderna på kameran så ännu kan ni inte se dem :( 

Nu ska jag sova för imorgon ska jag och Noah på utflykt med Jerkfeldts, vi ska till MacRitchie och gå TreeTopWalk :) det ska bli väldigt spännande och jag hoppas verkligen att jag har modet att göra detta fullt ut! Tar med kameran så kanske jag känner mig säkrare egendom att kolla genom en lins ;) 
Godnatt på er och puss och kram <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar