Translate

måndag 6 januari 2014

Sällskap

imorse hade Thiago åkt när jag vaknade så det var bara att sätta igång med pluggandet igen. Nu är jag snart klar med den sista inlämningen och det känns riktigt underbart! Upptäckte idag att det var lite fler kapitel att avklara i den sista inlämningen än vad det har varit i de förra men det är inget som ska stoppa! :)

Åkte och mötte Ludde på flygplatsen idag. Vaknade och kollade mina meddelanden på Facebook och där stod det att han visst hade bokat flyg hit till idag så det var ju en glad överraskning. Tog lite längre tid än väntat för det var så knökat på alla tåg dit....sen när jag väl kom fram så var det ju inte så att hans flyg hade landat på samma terminal där jag varit innan utan hans terminal låg i en annan byggnad dit jag behövde ta Skytrain. Så otroligt komiskt att man är lite sen och att det då självklart ska krångla till sig. Som tur var hade jag lite internet från när jag laddade min mobil så det var ganska enkelt att hitta varandra.

Köttbullar med mos blev det till middag och det var riktigt gott. Så roligt med sällskap hemifrån igen :) Film på kvällen och skype med familjen.
Grattis till mina fina mormor och morfar som idag firar femtio år som gifta :)
ni är så superfina. Jag älskar er <3 

Pussar och kramar på er alla <3

2 kommentarer:

  1. Gick inte att höra så bea när vi skypa så många runt om som tjöta men roligt att se både dig o Ludde♡/Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. detsamma! hoppas att ni hade en fin middag :) <3

      Radera