Translate

lördag 25 januari 2014

Mot turf city

   Nu ska jag snart åka med Noah på hans fotbollsträning, just tar han en liten powernap men sen lär det bli full fart. Efter träningen ska vi dra in till grillgatan och äta satay!! Ska ta med mig kameran men eftersom min dator inte funkar kan det tyvärr dröja tills dess att ni får se bilderna :/

Skriver väl ett litet inlägg till här efter att vi kommer hem ikväll. Ska ta med mig mobil och ta något kort också så att det inte blir helt bildlöst här på bloggen. Fick precis i förrgår bilder från Emmy från när hon var här så de ska väl också komma upp när jag får igång allting igen. Ikväll tror jag att jag känner för film så får se vad det blir för något :)

Imorse bakade jag scones till frukost men oturligt nog var det något som spillt över igår i ugnen så det rök väldigt och brödet smakade lite lätt bränt :/ men det var riktigt gott ändå!
Nu ska jag packa väska så vi höra ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar