Translate

måndag 13 januari 2014

Still here

Nej men det blir nog ingen förflyttning...inte idag i alla fall. Jag orkade inte sätta mig in i hur man skulle göra och jag känner att ska jag skapa en riktigt snygg blogg själv så vill jag ha alla verktygen till att göra det. Så jag blir kvar här tror nog att det får bli så tills jag kommer hem. Då kommer jag kanske kunna blogga lite mer om tankar om livet och så, detta är ju mer som en dagbok för mig.

Har i alla fall haft en sämre dag idag, var uppe och åt frukost och kände mig helt okej men ganska tvär så efter frukost gick jag in på mitt rum och sedan somnade jag och sov fram till tre ungefär...Det var nog behövligt för jag känner här nu att jag kommer att kunna gå och lägga mig ikväll utan några större problem....vet inte riktigt om jag ska oroa mig eller inte över att jag har så dåligt med energi, men om det inte blir bättre snart måste jag ju börja göra något aktivt åt det! Jag tror att det ska bli bra igen när barnen börjar skolan och man kommer in i lite mer rutin igen, men det återstår att se.
Nu är det ungefär två veckor kvar tills mamma och pappa kommer också så det ska bli riktigt roligt. Vi får passa oss bara på Bali så att vi inte åker på Bali-Belly :/ det vill vi inte ha!


Idag har jag sett hela tre filmer :O Har kollat på båda Journey filmerna, riktigt bra äventyrsfilmer! Så otroligt coola och tycker nog ändå att de var väldigt bra gjorda. Man ser ju klart att vissa saker är datagjorda men det gjorde liksom inte så mycket. Har sedan kollar på The Pacifier med alla barnen. Så oerhört tacksamt att sätta på en film där barnen bara sitter och skrattar till scenerna och verkligen tycker om filmen. Genomgående tema för dessa filmer var nog ändå muskelbergskillar! haha med både The Rock och Vin diesel och sen är ju Brendan Fraser inte heller så dåligt uppbyggd...hehe
Imorgon är sista dagen med Familjen Galle här och imorgon ska även Gudmund flyga iväg fast med jobbet...så då bli barnen och jag ensamma någon dag kanske. Skolan börjar dessutom på tisdag för dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar