Translate

torsdag 9 januari 2014

do or die

Idag har det hänt mycket fast ändå inte. Gick upp ganska tidigt för att börja plugga och ifall Filip skulle höra av sig och vilja lämna väskan här hos oss. Är nu nästan helt klar med inlämningarna jag har två uppgifter kvar som jag inte riktigt får till så jag har skickat de till mamma för att se om hon kan hjälpa mig att lösa dem. Det handlar om att leta fel i en text och skriva om dem så att texten låter bättre. Galet hur svårt det kan vara att hitta fel i en text....

Filip var i alla fall här och lämnade väskorna vid lunch och sen åkte vi in till Siam Inn Food Centre för att käka lunch och gå runt lite inne och uppepå VivoCity. Handlade lite och jag åkte hem för att plugga igen och Filip drog vidare in till stan. Familjerna här hade oturligt nog åkt på något nu när de var på Bali så idag har Mia legat och de andra har varit lite låga.

Jag har haft en sådan kopiös huvudvärk hela dagen så jag har bara velat ligga i ett mörkt rum, men två panodil och massa vatten senare så var det bara att fortsätta plugga. Har precis tagit två till så att jag ska kunna somna okej iaf. Noah råkade välta ut mitt vattenglas i sängen förut också så jag har inga sängkläder just nu....tur att man har två sängar i rummet ;) Såklart skämtade de små söta barnen om att jag hade kissat i sängen, dessa små charmtroll!

Lite bilder från när jag och Ludde var ute och körde lite sightseeing!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar