Translate

söndag 19 januari 2014

Gårdagen

Ja gårdagen var inte så händelserik egentligen. Spelade jakten på den försvunna Diamanten med Noah och Thyra på morgonen, stackars Thyra hittade diamanten två gånger men båda gångerna hann jag och Noah hitta visum och komma fört tillbaka till mål...så hon vann inte ändå :/
Sedan gick jag och Thyra bort till Haw Par Villa medan Noah lekte med en kompis. Vi var inte borta så länge för vi skulle hem igen och göra både lunch och läxor, så ska tillbaka dit snart och ta med mig kameran och ta lite (förhoppningsvis) coola bilder.

Satt ju som sagt barnvakt på kvällen, så jag tittade på Skavlan, någon Stefan och Krister, lite Hipp Hipp och någon ny serie på svt om Jean-Paul Gaultier. Åt chips för vad jag tror är första gången sedan jag åkte hemifrån. Det var i alla fall hur gott som helst och man kunde ju typ bara sitta och möla (men jag höll mig ganska bra ändå) De hade en hetl otroligt fin utsikt ifrån sin balkong. In no way gör denna bilden verkligheten rättvisa men det var verkligen så sjukt fint!



Bilden som hamnade i förra inlägget var ifrån Haw Par Villa. Det hamnade lite fel bara...hehe

Idag (söndag) åker Pappa till Hafjell i en vecka och sedan åker mamma och pappa hit så nu börjar det dra ihop sig <3 Ska leta upp det schema som jag gjort upp för det har hamnat någonstans ;) dags att börja leta kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar