Translate

lördag 25 januari 2014

Hope- hangOn

Idag har jag varit på fika hemma hos Annika! Det var HanOn hangars fika och jag köpte mig tre stycken fins galgar. De jag köpte är dock inte med på bild men här är istället  många andra fina som man kan köpa. Annars kan ni gå in på hangonhangers.net och läsa lite mer om projektet. :) 

Efter det åkte jag till svenska skolan där jag numera hjälper till som lärarassistent i klass fyra. Supermysiga barn och denna terminen ska vi nog kunna hitta på roliga saker. Efter det var det fredagsmys hemma, på dagens meny stod lasagne och marrängswiss! Nomnom! Linnea var här på myser och så kom även den nya prästen här i sjömanskyrkan (han ska vikariera för Eva nu när hon går på mammaledighet) Kjell Verner heter han och var så supermysig. 

Har väldigt snällt fått låna familjens iPad lite nu när min teknik inte fungerar som den ska men får väl ta min lilla telefon till serviceställen så att den kanske kan bli lite omplåstrad. Men nunnan jag juni alla fall plugga det jag behöver även om det är lite mer ansträngande att skriva på en iPad ämnad derbyrivalerna på min dator.  Godnatt på er alla hoppas att ni har haft en skön och lugn fredagskväll! <3 puss på er! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar