Translate

onsdag 8 januari 2014

Timber - Pitbull

Idag har också varit en väldigt lugn och skön dag. Vaknade av att det var väldigt ljust i rummet och låg och slumrade till och från i typ en och en halv timme innan jag pallrade mig upp, strax efter att Ludde gått upp. Vi åt frukost och gick ut och la oss i solen, solen gick ju självklart i moln typ samtidigt som vi kom ut men vi kämpade i en timme i alla fall innan The Fog Man kom och besprutade växterna då kände vi att det var dags att gå in.

Städerskan kom medan vi höll på att fixa lite huset så Ludde packade ihop sina saker och sen drog vi in till HarbourFront Centre för att fixa med biljett och käka lunch. Medan vi väntade på att tiden skulle gå och hans buss skulle gå så gick vi upp till Starbucks och drack varsin frappuccino. Riktigt gott, ska det vara en avskedsfika så ska det vara fint ;)

Åkte hem och somnade en liten stund på soffan. Jag var så otroligt trött, men när jag vaknade lyckades jag lösa en uppgift som jag nog har försökt förstå i typ tre dagar här så det kanske bara var lite nyvakna ögon som behövde fokusera. Har nu i alla fall snart gjort klart alla övningar så det känns bra men det är bara att kämpa på ett tag till idag. Familjerna kommer hem nu ikväll men jag trodde först att det var imorgon så jag får göra så mycket som möjligt nu innan alla kommer hem.

Har skypat med min underbara fina kusse! Mormor och Morfar var såklart också med i samtalet men det var Tildisen som ville skypa <3
Mormor och Morfar firade guldbröllop här nu i helgen och jag glömde ju skriva det här men ni är så fina. Jag älskar er väldigt mycket, båda två <3 Det är så fint att ni har hållit ihop så länge och att ni har fått dela era liv med varandra. Så STORT grattis till er!




Min fina lilla sepeunge!!! Jag älskar dig!

Fina morfar och fina mormor <3

2 kommentarer:

  1. Frappuccino....mmm det såg gott ut...
    Haha vilka skojiga kort på dig och Tilda...
    Puss på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Oh ja :D fast utan kaffe då för min del ;)
    pussar!!

    SvaraRadera