Translate

måndag 27 januari 2014

Sköna måndag

Dagen har bestått av, gissa vad........Just de PLUGG!! bah får nästan lite krupp på det men det är egentligen ganska enkelt. Har under dagen suttit och kollat på filmer och när de brittiska settlers kom till USA och även kollat på den riktiga Pocahontas berättelsen. Många delar i Disney versionen stämmer ju faktiskt överens så man lär sig ändå en del genom att kolla på barnfilm ;) Har idag försökt på många olika vis komma åt så att jag kan redigera mitt dokument på iPaden men inte kommit till någon framgång så har nu på kvällen fått låna en bärbar dator. Det är väldigt mycket enklare att skriva på en dator dessutom.

Har också nu lyckats få över lite bilder till min SkyDrive så kommer en bildbomb här strax efter detta inlägg. Sitter och för över alla mina svar som jag fått skriva i anteckningsboken till ett word dokument nu men det tar ju sin lilla tid, tack för att man har te och levande ljus. Har dessutom en skön mensvärk som gnoler lite så att man ibland får lägga sig i en väldigt fin position på golvet (lärde mig den på yogan nu sist och den underlättar faktiskt då det är som värst).

Imorgon kommer mamma och pappa hit! Om några timmar går planet från Göteborg och sen är de snart här. :D Ser verkligen så sjukt mycket fram emot det men ja kan inte förstå att jag redan har varit hemifrån i dryga tre månader :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar