Translate

torsdag 26 december 2013

25 december

Idag har vi firat jul här hemma med familj och goda vänner. Jag sov så underbart länge idag vilket tyvärr gjorde att jag missade brunch och juldagsgudstjänst men min kropp behövde det och jag vaknade och kände att jag mådde bra.
Dagen har varit lugn, jag har i lugn och ro kunnat äta frukost, duscha, sminka mig och plocka lite i lägenheten för att göra fint till när de andra skulle komma hem och de andra kom på middag. Jag har haft en helt underbar "julafton" för det är vad vi kallar kvällen trots att det egentligen är juldagen. Känner faktiskt inte alls att jag har gått miste om julen hemma utan känner mig tacksam över att ha fått vara med och dela en annorlunda och helt fantastisk jul med dessa familjer och personer! Att få dela denna kvällen med god mat, dricka och väldigt många (måste jag ändå säga) julklappar. Det har varit en sån otroligt fin kväll att trots att jag saknar alla där hemma så har det inte tagit över julen. Vi har skrattat och kollar på Noahs performance, vi har spelat spel och pratat och haft det riktigt mysigt. Precis så som en julafton ska vara med gott sällskap och en härlig stämning.

Sen kväll då klockan är halv fyra hos mig nu så det är dags att gå till sängs, nu är det snart dags att hitta på en massa roliga dagsutflykter med min fina singapore familj :) Ska till Cotton On och köpa en tröja till min fina lillebror också, kanske kan ta det imorgon för då borde ju butikerna ha öppet igen som vanligt. Om jag har missat att ta med något ber jag om ursäkt ;) men jag lär väl kanske komma på det senare isf...
Puss och kram på er alla!!!

All härlig julmat som vi åt från idag!



Tomtemor kom till slut fram efter att ha irrat runt några varv runt poolen




Kolla minen, man riktigt ser hur uppskattade de nya fräcka skorna va :)



Noah uppträder till MJ i sin nya fluga som han fick av mig igår i julklapp 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar