Translate

söndag 22 december 2013

Ibland blir det ett ibland blir det två

Åh vilken skön kväll jag har haft, lyckades göra klart hela det andra kapitlet i tredje inlämningen och sedan kom barnen hem med Cajsa och lekte så fint med varandra. De gick ut till poolen och en av grannarna kom ner och lekte med dem. Mia och Gudde vart och hämtade granen och barnen pyntade den medan julmusiken spelades i lägenheten. Fick in en fotölj på rummet, så numera har jag en otroligt mysig liten läshörna också! Sån lyx :) Det blev riktig julstämning i huset och senare på kvällen öppnade Noah,Thyra och Cajsa SPA inne på rummet. Så underbart att bli bortskämd med ansiktsmassage och fotmassage efter en dag när man bara sitter vid en dator och vill inget annat än därifrån. Noah har dessutom lovat att jag ska få ryggmassage av honom det första imorgon bitti.
Under min pluggpaus ungefär vid sju så gick jag ut och simmade några längder bara för att jag kände att jag behövde röra på mig, måste komma igång med att simma varje morgon innan frukost igen, hade nog mer energi när jag gjorde det. Och efter jul nu så blir det lite mer till att tänka på vad man äter för det blir ju lätt så att om jag sitter hemma så går man och tar något att äta bara för att man är uttråkad....

Nu ska jag snart gå och lägga mig inne i mitt rum där Noah redan ligger och sover, så mysigt att ha en liten sleep-over ;)


2 kommentarer:

  1. God Jul till dig Jossan!! Älskar dig! Saknar dig..❤️❤️❤️🎄🎄🎅🎅

    SvaraRadera
    Svar
    1. älskar dig och saknar dig med <3 <3 <3

      Radera