Translate

söndag 8 december 2013

To call for hands from above - Jose Gonzales

Idag har det varit jag och himlen. Jag har sovit hela natten och nästan hela dagen. Halv fyra vaknade jag efter att ha sovit till och från hela natten och dagen. Det är en sån dag när man inte orkar eller vill gå upp ur sängen så man ligger kvar, lyssnar på regnet som öser ner utanför. Ibland är det riktigt skönt att veta att man inte är ensam. Haggis leaking (smurfarna). 

Försöker att ta tag lite i pluggandet, sitter i myskläder med AC:n på i stora rummet och dricker thé för att försöka få någon sånär stämning och motivation. Läser just nu om derivatives, futures, options and swaps. Orkar inte sätta mig in i ekonomi just nu men jag gör det ändå. Målet är just nu att bli klar med alla fyra inlämningar innan jul, så det är ju bara att kämpa på för fullt. 



Har inga bilder från idag så ni får på presenterna som jag köpte till Ronja :) typo är min nya favoritbutik de har så grymt mycket snyggt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar