Translate

onsdag 11 december 2013

Nu närmar det sig Lucia

Imorgon ska jag upp till kyrkan och hjälpa till med Luciafirandet som är. Kyrkan är stängd på fredagar så vi firar dagen innan istället. Det har varit många fina volontärer uppe i kyrkan under veckan som har hjälpt till med allt lussebak så det kommer att bli en riktigt fin kväll tror jag.

Idag har det inte hänt så mycket mer än det jag skrev förut. Jag har suttit i min stickade tröja med mina pyjamasbyxor på mig och myst med en kopp thé inne på rummet. Pluggat lite granna och försökt att få ordning på mobilen..dessvärre utan framgång. Har gjort nätverksåterställningar, fabriksåterställning, och rensat hela mobilen på data men ändå fungerar inte mitt Wi-Fi :/ Mitt sista hopp är att starta om routern och hoppas på att det är den det är lite fel på sedan den var nere för någon vecka sedan.
Noah hade sitt performance på skolan idag men jag och Thyra fick stanna hemma för hon var lite trött och hade fått någon boll i huvudet idag på skolan. Vi satt istället i soffan och kollade på Barbie Fairytopia: Mermaidia. Vi hann dock inte se klart den utan jag kommer att få se barbie ganska snart igen ^^ Gillar ju tecknade och animerade filmer men ibland känns Barbie lite väl (hehe)

Haha åh gud vad roligt, i datorn så har mitt telefon nummer ändrats så för att kolla om detta stämde eller inte så skickade jag en glad gubbe till det nummer som jag var nästan helt säker på var mitt och ett till detta nya nummer, fick direkt en glad gubbe tillbaka från det nya numret men kunde inte skicka meddelande till det som jag tror är mitt...det måste väl ändå vara så att en person med detta andra numret skickade en glad gubbe tillbaka och att man inte kan skicka meddelande till sin egen telefon?? känner mig lite förvirrad men de kan ju inte ändra nummer på mitt SIMkort bara utan att göra något alls så de kan ju inte byta mitt nummer? eller?
Aja hursomhelt var jag nära på att ta i en liten ödla förut idag också...skulle plocka upp datorn ifrån golvet och ser en liten ödla, tänker jaha har barnen lagt en liten plastödla där och sträcker fram handen för att plocka upp den. Då springer den in under tevebänken....haha snacka om att jag blev förvånad när den bara sprang iväg.

Lycka till med att lösa POW:arna ;) Godnatt på er!
om ni trycker på bilden kommer ni till musikhjälpens hemsida :)

Där är han den lilla rackaren

veckans problem och...

förra veckans problem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar